| KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | | | | | Raport bieżący nr | 53 | / | 2016 | | | | | Data sporządzenia: | 2016-09-05 | | | | | | | | | | | Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | | | | | VISTULA GROUP | | | Temat | | | | | | | | | | | | Skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte przez Grupę Kapitałową Vistula Group S.A. w sierpniu 2016. | | | Podstawa prawna | | | | | | | | | | Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne. | | | Treść raportu: | | | | | | | | | | | Vistula Group S.A. z siedzibą w Krakowie _"Spółka"_ informuje, że skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte w sierpniu 2016 roku przez Grupę Kapitałową Spółki wyniosły około 46,0 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w sierpniu 2015 roku o około 16,0%.
W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń – sierpień 2016 roku wyniosła około 367,2 mln zł i była wyższa o około 16,3% od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego. Spółka informuje jednocześnie, że przychody ze sprzedaży detalicznej osiągnięte w sierpniu 2016 roku przez Grupę Kapitałową Spółki w poszczególnych segmentach działalności operacyjnej przedstawiały się następująco:
a_ Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie odzieżowym _marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler_ - wyniosły około 24,6 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w sierpniu 2015 roku o około 15,7%. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń – sierpień 2016 roku w tym segmencie wyniosła około 206,3 mln zł i była wyższa o około 19,6% od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.
b_ Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie jubilerskim _marka W.KRUK_ - wyniosły około 18,1 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w sierpniu 2015 roku o około 18,0%. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń – sierpień 2016 roku w tym segmencie wyniosła około 134,9 mln zł i była wyższa o około 18,4% od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.
Spółka informuje, że łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej Grupy Kapitałowej na koniec sierpnia 2016 roku wyniosła 28,7 tys. m2 i była wyższa o 8,4% od powierzchni sprzedaży detalicznej w sierpniu 2015 roku. | | |