| KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | | | | | Raport bieżący nr | 59 | / | 2016 | | | | | Data sporządzenia: | 2016-10-04 | | | | | | | | | | | Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | | | | | VISTULA GROUP | | | Temat | | | | | | | | | | | | Skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte przez Grupę Kapitałową Vistula Group S.A. we wrześniu 2016. | | | Podstawa prawna | | | | | | | | | | Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne. | | | Treść raportu: | | | | | | | | | | | Vistula Group S.A. z siedzibą w Krakowie _"Spółka"_ informuje, że skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte we wrześniu 2016 roku przez Grupę Kapitałową Spółki wyniosły około 42,9 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych we wrześniu 2015 roku o około 10,6%.
W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń – wrzesień 2016 roku wyniosła około 410,1 mln zł i była wyższa o około 15,9% od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego. Spółka informuje jednocześnie, że przychody ze sprzedaży detalicznej osiągnięte we wrześniu 2016 roku przez Grupę Kapitałową Spółki w poszczególnych segmentach działalności operacyjnej przedstawiały się następująco: a_ Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie odzieżowym _marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler_ - wyniosły około 24,6 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych we wrześniu 2015 roku o około 10,7%. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń – wrzesień 2016 roku w tym segmencie wyniosła około 230,9 mln zł i była wyższa o około 18,6% od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego. b_ Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie jubilerskim _marka W.KRUK_ - wyniosły około 15,5 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych we wrześniu 2015 roku o około 11,4 %. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń – wrzesień 2016 roku w tym segmencie wyniosła około 150,4 mln zł i była wyższa o około 17,7% od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.
Spółka informuje, że łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej Grupy Kapitałowej na koniec września 2016 roku wyniosła 28,9 tys. m2 i była wyższa o 7,6% od powierzchni sprzedaży detalicznej we wrześniu 2015 roku. | | |