| KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | |
|
| | Raport bieżący nr | 2 | / | 2011 | |
| |
| Data sporzÄ…dzenia: | 2011-01-19 | | | | | | | | | |
| Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | | | |
| WASKO S.A. | |
| Temat | | | | | | | | | | |
| WASKO S.A. i DGT Sp. z o.o. wykonajÄ… zintegrowany system informatyczny Wojewódzkich Centrów Powiadamiania Ratunkowego za 9,1 mln zÅ‚. | |
| Podstawa prawna | | | | | | | | |
| Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
| |
| Treść raportu: | | | | | | | | | |
|
ZarzÄ…d WASKO S.A. informuje, że w dniu 19 stycznia 2011 r. podpisana zostaÅ‚a umowa pomiÄ™dzy Konsorcjum firm: WASKO S.A. (Lider Konsorcjum) i DGT Sp. z o.o. a Centrum Projektów Informatycznych Ministerstwa Spraw WewnÄ™trznych i Administracji na "Zakup i wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego Wojewódzkich Centrów Powiadamiania Ratunkowego, umożliwiajÄ…cego przyjÄ™cie i rejestracjÄ™ zgÅ‚oszeÅ„ na numer alarmowy 112 oraz inne numery alarmowe". Wartość umowy wynosi: 11,2 mln zÅ‚ brutto. System bÄ™dÄ…cy przedmiotem umowy zostanie wykonany i uruchomiony w terminie 6 miesiÄ™cy od daty podpisania umowy.
Umowa zostaÅ‚a podpisana w wyniku wyboru oferty zÅ‚ożonej przez konsorcjum firm WASKO S.A. oraz DGT Sp. z o.o. jako najkorzystniejszej, o czym SpóÅ‚ka poinformowaÅ‚a w raporcie bieżącym nr 14/2010 z dnia 31 grudnia 2010 roku. Centrum Projektów Informatycznych Ministerstwa Spraw WewnÄ™trznych i Administracji wybraÅ‚o ofertÄ™ WASKO S.A. i DGT Sp. z o.o. w oparciu o aukcjÄ™ elektronicznÄ… z wykorzystaniem Platformy Aukcji Elektronicznych UrzÄ™du ZamówieÅ„ Publicznych. Do aukcji elektronicznej zaproszono 7 Wykonawców z 10, którzy zÅ‚ożyli oferty w przedmiotowym postÄ™powaniu publicznym.
Przedmiotem umowy jest zakup i wdrożenie systemu teleinformatycznego wspierajÄ…cego pracÄ™ i wspóÅ‚dziaÅ‚anie sÅ‚użb ustawowo powoÅ‚anych do przyjÄ™cia i obsÅ‚ugi wywoÅ‚aÅ„ alarmowych na poziomie Wojewódzkich Centrów Powiadamiania Ratunkowego (WCPR). Wdrożony system zapewni przyjÄ™cie zgÅ‚oszeÅ„ m.in. na numer alarmowy 112 i w rezultacie przyczyni siÄ™ to do poprawy bezpieczeÅ„stwa obywateli i cudzoziemców przebywajÄ…cych na terenie RP. PowstaÅ‚y, w wyniku realizacji umowy system teleinformatyczny bÄ™dzie stanowiÅ‚ podstawÄ™ funkcjonowania Wojewódzkich Centrów Powiadamiania Ratunkowego, bÄ™dÄ…cych jednym z gÅ‚ównych elementów systemu powiadamiania ratunkowego w Polsce.
W umowie przewidziano kary umowne, z których najwiÄ™ksze dotyczÄ… opóźnieÅ„ w wykonaniu umowy oraz wadliwego lub sprzecznego z umowÄ… wykonywania przedmiotu umowy – w tych przypadkach kary mogÄ… wynieść 20 % wartoÅ›ci wynagrodzenia brutto.
| |
|