| KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | |
|
| | Raport bieżący nr | 16 | / | 2007 | |
| |
| Data sporzÄ…dzenia: | 2007-06-28 | | | | | | | | | |
| Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | | | |
| WILBO | |
| Temat | | | | | | | | | | |
| Powołanie osoby zarządzającej | |
| Podstawa prawna | | | | | | | | |
| Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
| |
| Treść raportu: | | | | | | | | | |
| Zgodnie z § 5 ust 1 pkt 22 oraz § 28 RozporzÄ…dzenia Ministra Finansów z dnia 19/10/2005 ZarzÄ…d Wilbo SA informuje, iz Rada Nadzorcza w drodze uchwaÅ‚y z dnia 28 czerwca 2007 roku powoÅ‚aÅ‚a z dniem 23 lipca 2007 roku Pana Leszka StypuÅ‚kowskiego na Prezesa ZarzÄ…du Wilbo SA - Dyrektora Generalnego
Wykształcenie:
- październik 1997 – wrzesieÅ„ 2003 - SzkoÅ‚a GÅ‚ówna Handlowa w Warszawie Kierunek: ZarzÄ…dzanie i Marketing
Specjalizacje: Zarządzanie Strategiczne i Marketing Międzynarodowy - Absolutoriom magisterskie
- kwiecieÅ„ 2001 – lipiec 2002 Uniwersitat Mannheim, Niemcy, Kierunek: International Management
- Roczne stypendium europejskie
- październik 1999 – wrzesieÅ„ 2001 - Uniwersytet Warszawski, WydziaÅ‚ Prawa i Administracji Studia dzienne równolegÅ‚e
Przebieg kariery zawodowej:
- wrzesieÅ„ 2003 – grudzieÅ„ 2006 - Grupa VTS - MiÄ™dzynarodowy holding z branży HVAC - spóÅ‚ki handlowe w 16 krajach, na 3 kontynentach, 56 przedstawicielstw handlowych jako Dyrektor Sprzedazy i Marketingu
Zakres obowiÄ…zków:
•Opracowanie i wdrożenie globalnej strategii firmy
•Tworzenie i wdrażanie standardów w zakresie sprzedaży, marketingu i serwisu
•ZarzÄ…dzanie strukturami sprzedażowymi (Å‚Ä…cznie ponad 350 osób) w caÅ‚ej korporacji – 15 krajów w Europie i w Azji
•Lider projektów strategicznych
Najważniejsze osiągnięcia:
•Opracowanie i wdrożenie strategii rynkowej zmieniajÄ…cej model biznesowy z przedsiÄ™biorstwa produkcyjnego na integratora logistycznego. Strategia zostaÅ‚a wdrożona w latach 2005 – 2006.
•Opracowanie koncepcji oraz wprowadzenie na rynek nowej marki Ventus (produkt wpasowany w opracowanÄ… strategiÄ™), osiÄ…gniÄ™cie 8% wzrostu zamówieÅ„ (w skali globalnej) opartych na nowym produkcie.
•Zaprojektowanie oraz wdrożenie Zintegrowanego Sytemu Identyfikacji dla korporacji VTS. Wdrożenie odbyÅ‚o siÄ™ jednoczeÅ›nie we wszystkich spóÅ‚kach VTS na caÅ‚ym Å›wiecie.
•Zaprojektowanie oraz wdrożenie systemów CRM do wsparcia sprzedaży oraz zarzÄ…dzania wspóÅ‚pracÄ… z autoryzowanymi serwisami – przeniesienie obsÅ‚ugi procesów biznesowych z przedstawicielami handlowymi (350 handlowców) i autoryzowanymi serwisami (200 firm na caÅ‚ym Å›wiecie) na platformÄ™ internetowÄ… (koncepcja zarzÄ…dzania on-line).
•Opracowanie korporacyjnych standardów i wdrożenie zintegrowanej komunikacji marketingowej, stworzenie skutecznego zestawu narzÄ™dzi promocji marki i wsparcia sprzedaży, Å‚Ä…czÄ…cego marketing interaktywny, marketing relacji oraz dziaÅ‚ania BTL i ATL.
wrzesieÅ„ 2003 – listopad 2004 - VTS Clima Middle East, Dubai, Zjednoczone Emiraty Arabskie - ZastÄ™pca Dyrektora Regionu Bliskiego Wschodu
Zakres obowiÄ…zków:
•Odbudowanie przedstawicielstwa VTS na Bliskim Wschodzie
•Zbudowanie struktury organizacyjnej i zarzÄ…dzanie zespoÅ‚em handlowym i back–office (Å‚Ä…cznie 25 osób)
•Zbudowanie sieci sprzedaży poprzez dealerów w krajach Bliskiego Wschodu (Pakistan, Katar, Kuwejt, Irak)
•Zbudowanie sieci autoryzowanych serwisów oraz wdrożenie polityki marketingowej.
Najważniejsze sukcesy:
•OsiÄ…gniÄ™cie 30% dynamiki wzrostu sprzedaży (w latach 2003 – 2005) przy systematycznym obniżaniu kosztów w stosunku do zaÅ‚ożeÅ„ budżetowych i utrzymaniu pÅ‚askiej struktury.
•Skuteczne wprowadzenie produktu (centrale klimatyzacyjne) w krajach Bliskiego Wschodu, m.in. poprzez organizowanie ekspozycji targowych, cyklu seminariów oraz konsekwentne prowadzenie zintegrowanej komunikacji marketingowej.
maj 2005 – czerwiec 2006 - Doradca ds. Å‚adu korporacyjnego w TS Group, konsultant struktury wÅ‚aÅ›cicielskiej TS Group, do której należą m.in. Grupa VTS, Grupa Euroheat, Vitroservice, Sierra Golf Club, ALLTS.
Zakres obowiÄ…zków:
•Opracowanie koncepcji Å‚adu korporacyjnego oraz konsolidacji grupy VTS
•Opracowanie i wdrożenie Systemów Kompleksowej Identyfikacji dla spóÅ‚ek grupy
•Rekrutacja kadry menedżerskiej
styczeÅ„ 2003 – wrzesieÅ„ 2003 Konsultant ds. komunikacji wewnÄ™trznej Telekomunikacji Polskiej SA
•udziaÅ‚ w projektach zwiÄ…zanych z komunikacjÄ… wewnÄ™trznÄ…, w tym w budowaniu wewnÄ™trznego serwisu internetowego dla pracowników Telekomunikacji Polskiej S.A.
maj 2002 – sierpieÅ„ 2003- CzÅ‚onek ZarzÄ…du i sekretarz Eksploratorium Nowej Gospodarki, dziaÅ‚ajÄ…cego przy ZarzÄ…dzie Krajowym Polskiego Towarzystwa Ekonomicznego, czÅ‚onek Polskiego Towarzystwa Ekonomicznego.
Pan Leszek Stypułkowski nie prowadzi działaności konkurencyjnej w stosunku do Wilbo SA .
Nie jest wpisany do Rejestru DÅ‚uzników NiewypÅ‚acalnych.
Z uwagi na powyzsze z dniem 23 lipca 2007 roku dwuosobowy Zarząd Wilbo SA będą reprezentowali:
1/ Pan Leszek Stypułkowski - Prezes Zarządu - Dyr. Generalny
2/ Pani Lidia Matusik - Członek zarządu - Dyr. ds finansowych
| |
|