| KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | |
|
| | Raport bieżący nr | 45 | / | 2007 | |
| |
| Data sporzÄ…dzenia: | 2007-06-01 | | | | | | | | | |
| Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | | | |
| IGROUP | |
| Temat | | | | | | | | | | |
| Nabycie Interactive Marketing Partner Polska Sp. z o. o. | |
| Podstawa prawna | | | | | | | | |
| Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
| |
| Treść raportu: | | | | | | | | | |
| Na podstawie §5 ust. 1 pkt 1) RozporzÄ…dzenia Ministra Finansów z dnia 19 października 2005r. w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartoÅ›ciowych, ZarzÄ…d Internet Group S.A. informuje, że w dniu 31 maja 2007 roku Internet Group S.A. podpisaÅ‚a ze swojÄ… spóÅ‚kÄ… zależnÄ… CR Media Consulting S.A. z siedzibÄ… w Warszawie ("CRMC") umowÄ™ na podstawie której nabyÅ‚a 3.037 udziaÅ‚ów w spóÅ‚ce Interactive Marketing Partner Polska Sp. z o. o. z siedzibÄ… w Warszawie ("IMP") wartoÅ›ci nominalnej 500,00 zÅ‚otych każdy, które stanowiÄ… 100% w kapitale zakÅ‚adowym oraz w ogólnej liczbie gÅ‚osów na Zgromadzeniu Wspólników tej spóÅ‚ki, za Å‚Ä…cznÄ… cenÄ™ 2.391.680,00 zÅ‚.
UdziaÅ‚y zostaÅ‚y zakupione ze Å›rodków wÅ‚asnych Internet Group S.A. i bÄ™dÄ… miaÅ‚y charakter dÅ‚ugoterminowej lokaty kapitaÅ‚owej SpóÅ‚ki. Transakcja ta jest konsekwencjÄ… procesu restrukturyzacji Grupy, która ma na celu przygotowanie struktury Grupy KapitaÅ‚owej Internet Group S.A. do realizacji celów strategicznych. BÄ™dzie to możliwe dziÄ™ki uzyskaniu struktury grupy kapitaÅ‚owej, w której spóÅ‚ka Internet Group S.A. bÄ™dzie spóÅ‚kÄ… wyÅ‚Ä…cznie holdingowÄ…, a dziaÅ‚alność operacyjna bÄ™dzie prowadzona w odrÄ™bnych spóÅ‚kach zależnych, z których każda odpowiedzialna bÄ™dzie za realizacjÄ™ odrÄ™bnego obszaru strategicznego.
Wartość ewidencyjna ww. aktywów w ksiÄ™gach Internet Group S.A. wynosić bÄ™dzie 2.391.680,00 zÅ‚.
PomiÄ™dzy Internet Group S.A. oraz osobami zarzÄ…dzajÄ…cymi i nadzorujÄ…cymi Internet Group S.A. a CRMC wystÄ™pujÄ… nastÄ™pujÄ…ce powiÄ…zania: - Internet Group S.A. posiada 504.000 akcje CRMC, które stanowiÄ… 100% w kapitale akcyjnym oraz w ogólnej liczbie gÅ‚osów na Walnym Zgromadzeniu tej spóÅ‚ki, - Jan Ryszard Wojciechowski Prezes ZarzÄ…du Internet Group S.A. peÅ‚ni funkcjÄ™ Prezesa ZarzÄ…du CRMC, - RafaÅ‚ RadosÅ‚aw RzeÅ›ny Wiceprezes ZarzÄ…du Internet Group S.A. peÅ‚ni funkcjÄ™ CzÅ‚onka ZarzÄ…du CRMC.
Interactive Marketing Partner Polska Sp. z o.o. specjalizuje siÄ™ w opracowywaniu i wdrażaniu strategii e-marketingowych, obejmujÄ…cych miÄ™dzy innymi tworzenie kreacji i serwisów internetowych. UsÅ‚ugi te oferuje w oparciu o wÅ‚asne technologie z rodziny Jet. Ponadto spóÅ‚ka Å›wiadczy usÅ‚ugi zwiÄ…zane z reklamÄ… e-mailingowÄ… polegajÄ…ce na dostarczaniu wÅ‚asnej, unikalnej technologii e-mailingowej (Jet.mail) w celu szybkiego dotarcia z przekazem promocyjnym do odbiorców, zarejestrowanych w bazie klienta lub w innej, specjalnie - dla tego celu - pozyskanej.
Zakup udziaÅ‚ów IMP uznano za nabycie aktywów o znacznej wartoÅ›ci ze wzglÄ™du na fakt, iż umowa dotyczy 100% udziaÅ‚ów tej spóÅ‚ki. | |
|