| KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | |
|
| | Raport bieżący nr | 11 | / | 2010 | |
| |
| Data sporzÄ…dzenia: | 2010-02-19 | | | | | | | | | |
| Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | | | |
| IGROUP | |
| Temat | | | | | | | | | | |
| Wniosek CR Media Consulting S.A. o ogłoszenie upadłości z możliwością zawarcia układu. | |
| Podstawa prawna | | | | | | | | |
| Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
| |
| Treść raportu: | | | | | | | | | |
| DziaÅ‚ajÄ…c na podstawie § 5 ust. 1 pkt. 24) RozporzÄ…dzenia Ministra Finansów z dnia 19 lutego 2009 r. w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartoÅ›ciowych oraz warunków uznawania za równoważne informacji wymaganych przepisami prawa paÅ„stwa niebÄ™dÄ…cego paÅ„stwem czÅ‚onkowskim, ZarzÄ…d Internet Group S.A. informuje, że w dniu 19 lutego 2010 roku spóÅ‚ka zależna od Emitenta - CR Media Consulting S.A. z siedzibÄ… w Warszawie, zÅ‚ożyÅ‚a do SÄ…du Rejonowego dla m. st. Warszawy X WydziaÅ‚ ds. UpadÅ‚oÅ›ciowych i Naprawczych, wniosek o ogÅ‚oszenie upadÅ‚oÅ›ci z możliwoÅ›ciÄ… zawarcia ukÅ‚adu, dajÄ…cego wierzycielom możliwość peÅ‚nego zaspokojenia ich wierzytelnoÅ›ci w wyniku przyjÄ™cia i realizacji ukÅ‚adu w okresie 3 lat. Ponieważ wniosek zarzÄ…du CR Media Consulting S.A. stanowi przypadek naruszenia Umowy Kredytowej i Umowy Inwestycyjnej zawartej przez Emitenta z Bankiem finansujÄ…cym, ZarzÄ…d Internet Group S.A. wystÄ…piÅ‚ wczeÅ›niej do BRE Bank S.A z informacjÄ… na ten temat oraz uzasadnieniem koniecznoÅ›ci ogÅ‚oszenia upadÅ‚oÅ›ci ukÅ‚adowej przez spóÅ‚kÄ™ zależnÄ… CR Media Consulting S.A., zarówno w interesie Akcjonariuszy, jak i Banku. Wniosek CR Media Consulting SA o ogÅ‚oszenie upadÅ‚oÅ›ci z możliwoÅ›ciÄ… zawarcia ukÅ‚adu jest jednym z elementów - pozytywnie zaopiniowanego przez RadÄ™ NadzorczÄ… SpóÅ‚ki - "Planu restrukturyzacji Grupy KapitaÅ‚owej Internet Group SA w 2010 r.", w efekcie którego SpóÅ‚ka zamierza zmniejszyć zadÅ‚użenie o 70 mln zÅ‚ w okresie do 30 czerwca 2011 r. Plan ten zakÅ‚ada m. in.: [i] pozyskanie Å›rodków finansowych ze sprzedaży wybranych aktywów Grupy, których brak istotnie nie wpÅ‚ynie na dziaÅ‚alność operacyjnÄ…, [ii] wÅ‚Ä…czenie do wybranych spóÅ‚ek inwestorów, którzy bÄ™dÄ… zaangażowani w ich rozwój - we wszystkich tego typu wspólnych przedsiÄ™wziÄ™ciach Internet Group zachowa wiÄ™kszoÅ›ciowÄ… kontrolÄ™ nad spóÅ‚kami, [iii] konwersjÄ™ części dÅ‚ugu na kapitaÅ‚, [iv] wsparcie rozwoju najbardziej dynamicznych segmentów grupy kapitaÅ‚owej: spóÅ‚ek call centerowych oraz Media on-line, dziaÅ‚ajÄ…cych na rentownych i rosnÄ…cych rynkach.
| |
|