| KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | |
|
| | Raport bieżący nr | 8 | / | 2012 | |
| |
| Data sporzÄ…dzenia: | 2012-04-17 | | | | | | | | | |
| Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | | | |
| ZUE S.A. | |
| Temat | | | | | | | | | | |
| Informacja o zawarciu znaczącej umowy przez podmiot zależny | |
| Podstawa prawna | | | | | | | | |
| Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
| |
| Treść raportu: | | | | | | | | | |
| ZarzÄ…d ZUE S.A. z siedzibÄ… w Krakowie ("SpóÅ‚ka") podaje do publicznej wiadomoÅ›ci, iż w dniu 16 kwietnia 2012 roku, PrzedsiÄ™biorstwo Robót Komunikacyjnych w Krakowie S.A., podmiot zależny od SpóÅ‚ki ("Podwykonawca") zawarÅ‚ umowÄ™ ("Umowa") z Swietelsky Baugesellschaft mbh z siedzibÄ… w Linzu, dziaÅ‚ajÄ…cÄ… przez: Swietelsky Baugesellschaft M.B.H Sp. z o.o. OddziaÅ‚ w Polsce z siedzibÄ… w Krakowie ("Wykonawca").
Przedmiot Umowy obejmuje przebudowÄ™ stacji Tarnów MoÅ›cice (km 72,8 – 74,6) w zakresie robót torowych, odwodnieniowych oraz budowlanych, w ramach realizacji zadania: "Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych na linii kolejowej Kraków – Medyka – granica paÅ„stwa na odcinku Biadoliny – Tarnów w km 61,300 – 80,200 w ramach Projektu "Modernizacja linii kolejowej E 30/C-E 30, odcinek Kraków – Rzeszów, etap III", ("Kontrakt GÅ‚ówny"), zawartego dnia 10 listopada 2010 roku z PKP Polskimi Liniami Kolejowymi S.A. z siedzibÄ… w Warszawie ("ZamawiajÄ…cy"), przez Konsorcjum firm w skÅ‚ad którego wchodzÄ…:
1) OHL ŹS, a.s. (Pełnomocnik konsorcjum),
2) PrzedsiÄ™biorstwo Robót Komunikacyjnych w Krakowie S.A. (Partner konsorcjum),
3) Swietelsky Baugesellschaft M.B.H (Partner konsorcjum),
4) ZUE S.A. (Partner konsorcjum),
zwane dalej ("Konsorcjum").
SpóÅ‚ka informowaÅ‚a o zawarciu umowy na Kontrakt GÅ‚ówny w raporcie bieżącym nr 22/2010 z dnia 11 listopada 2010 roku.
Wartość Umowy brutto: 26 668 850,68 PLN
Wartość Umowy netto: 21 681 992,42 PLN
Termin realizacji przedmiotu Umowy: 31 grudnia 2014 roku
Zapisy dotyczÄ…ce kar umownych (odszkodowaÅ„ umownych) zawartych w Kontrakcie GÅ‚ównym znajdujÄ… analogiczne zastosowanie w niniejszej Umowie w stosunku do Podwykonawcy i Wykonawcy tj.:
Podwykonawca zapłaci Wykonawcy :
1) odszkodowanie umowne za przekroczenie czasu na ukończenie przedmiotu umowy w wysokości 0,1 % całkowitej wartości brutto umowy za każdy dzień,
2) odszkodowanie umowne za wpisanie nieprawdziwych informacji dotyczących kadry kierowniczej w wysokości 1% całkowitej wartości brutto umowy,
3) odszkodowanie umowne za przekroczenie czasu wyznaczonych zamknięć torowych w wysokości 0,05 % całkowitej wartości brutto umowy,
4) maksymalna kwota odszkodowań umownych w wysokości 15 % całkowitej wartości brutto umowy.
Wykonawca nie będzie nakładał na Podwykonawcę kar umownych w przypadku, gdy kary umowne zostaną nałożone przez Zamawiającego na Konsorcjum, a Podwykonawca odpowiedzialny za ich powstanie zostanie nimi obciążony (zasada unikania dublowania kar umownych).
Umowa zostaÅ‚a uznana za znaczÄ…cÄ… z uwagi na fakt, iż wartość jej przedmiotu przekracza 10% wartoÅ›ci kapitaÅ‚ów wÅ‚asnych SpóÅ‚ki.
Podstawa prawna: § 5 ust. 1 pkt. 3 RozporzÄ…dzenia Ministra Finansów z dnia 19 lutego 2009 r. w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartoÅ›ciowych oraz warunków uznawania za równoważne informacji wymaganych przepisami prawa paÅ„stwa niebÄ™dÄ…cego paÅ„stwem czÅ‚onkowskim.
| |
|